Adres: Bouwerskamp 12
8301 AG Emmeloord
Telefoon: 0527 619 077
Houthandel Emmeloord - LoRas
  • Beste Tuinhout & tuinmaterialen
  • Altijd scherpe prijzen
  • Snelle levering & top service
  • Showroom van 500m²

Retouren & Garantie

14 dagen recht van retour
Uitzonderingen
Stappenplan ruilen en retourneren
Kosten retouren

Garantietermijn
Uitgesloten van garantie
Defect bij ontvangst
Stappenplan garantie en defecten
Kosten

 

14 dagen recht van retour

U heeft het recht uw bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren. U heeft na annulering nogmaals 14 dagen om uw product retour te sturen naar LoRas. Deze wettelijke afkoelingsperiode begint vanaf het moment dat u uw bestelling heeft ontvangen. U krijgt dan het volledige orderbedrag exclusief verzendkosten gecrediteerd (binnen 14 dagen vanaf het moment dat u de bestelling annuleert).

Terug naar top van de pagina

 

Uitzonderingen

Uw bestelling dient onbeschadigd te zijn. Maatwerk bestellingen of producten die specifiek voor u besteld worden (waar we geen voorraad voor houden) kunt u niet annuleren of retourneren, indien LoRas reeds opdracht heeft gegeven aan de leverancier om uw bestelling te vervaardigen en dit in overleg met u is gebeurd.

Terug naar top van de pagina

 

Stappenplan ruilen en retouren

Voor het retourneren van artikelen dient u contact op te nemen met LoRas.

Terug naar top van de pagina

 

Kosten

Indien u artikelen retour stuurt naar LoRas, dan zijn de verzendkosten voor uw rekening. In het geval van garantie wordt uw artikel uiteraard weer kosteloos naar u toegezonden.

Terug naar top van de pagina

 

Garantie en defecten

Garantietermijn

Op alle producten zit de door de fabrikant gestelde garantietermijn. Neem voor meer informatie contact met LoRas op.

Terug naar top van de pagina

 

Uitgesloten van garantie

Uitgesloten van garantie zijn alle gebreken, die niet door een productiefout zijn veroorzaakt.

Terug naar top van de pagina

 

Defect bij ontvangst

Mocht u direct na ontvangst van uw bestelling constateren dat iets beschadigd is of ontbreekt, neem dan direct contact op. Wij gaan dan, in overleg met u, zo snel mogelijk voor een oplossing zorgen.

Terug naar top van de pagina

 

Stappenplan garantie en defecten

Voor het claimen van garantie en defecten kunt u contact met ons opnemen. Wij informeren u over de te volgen procedure en gaan het probleem zo snel mogelijk voor u oplossen.

Terug naar top van de pagina

 

Kosten

De kosten voor verzending naar LoRas zijn voor uw rekening. In het geval van garantie sturen wij uiteraard het artikel kosteloos terug.

Terug naar top van de pagina

 

Bekijk ook ons uitgebreide assortiment goedkope tuinhuisjes

Webshop keurmerkWebwinkel Keur